TA STRONA KORZYSTA Z CIASTECZEK ABY ŚWIADCZYĆ USŁUGI NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE. DALSZE KORZYSTANIE ZE STRONY OZNACZA, ŻE ZGADZASZ SIĘ NA ICH UŻYCIE. DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ close

Darmowa dostawa, przy przedpłacie od 150zł. Użyj kodu freeshipping

ZAMÓWIENIA TELEFONICZNE  604 137 506

Szukaj

Wszelkie prawa zastrzeżone. All Rights Reserved
Copyright © 2013 - 2024 risardi.pl

Wymiany Zwroty Reklamacje

Wymiana

Istnieje możliwość wymiany rzeczy na inny rozmiar, model lub kolor. Wymieniany towar należy odesłać w ciągu 10 dni od daty jego otrzymania. Koszty przesyłki w całości pokrywa Kupujący (15zł przy wpłacie na konto, 21zł za przesyłkę za pobraniem). Wymianie podlegają wyłącznie towary nieużywane, nieuszkodzone, niezabrudzone, które posiadają wszystkie przymocowane do ubrań metki fabryczne. Uprzejmie informujemy, że wymiana jest możliwa jeśli posiadamy zakupiony przez Klienta towar (model, kolor, rozmiar) jest dostępny na magazynie. Wymiana trwa około 14 dni od daty otrzymania od nas przesyłki. Wymiany możliwe są wyłącznie z oryginałem paragonu zakupu. Towar należy przesłać na adres:

Maksimum sp. z o.o. sk

Szajnochy 9b

85-738 BYDGOSZCZ

Nie odbieramy przesyłek z punktów odbiorów , paczkomatów. Prosimy adresować paczki na adres siedziby firmy.

 

Zwrot

Zakupiony towar można zwrócić w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania bez podania przyczyny. Do paczki należy umieścić karteczkę z imieniem i nazwiskiem osoby, która zamawiała towar oraz podać numer konta na który mają zostać zwrócone pieniądze. Zwroty możliwe są wyłącznie z fakturą , którą klient otrzymał drogą mailową. Towar należy przesłać na adres:

Maksimum sp. z o.o. sk

Szajnochy 9b

85-738 BYDGOSZCZ

Nie odbieramy przesyłek z punktów odbiorów , paczkomatów. Prosimy adresować paczki na adres siedziby firmy.

 

Reklamacja

Towary sprzedawane na naszych aukcjach są wyłącznie nowe i posiadają gwarancję.
Reklamowany towar posiadający wadę lub niezgodny z zamówieniem należy odesłać na adres :

Maksimum sp. z o.o. sk

Szajnochy 9b

85-738 BYDGOSZCZ

Nie odbieramy przesyłek z punktów odbiorów , paczkomatów. Prosimy adresować paczki na adres siedziby firmy.

 

Do paczki należy dołączyć pismo z krótkim opisem reklamowanej wady lub uszkodzenia. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu maksymalnie 7 dni od momentu otrzymania przez nas państwa przesyłki. Reklamacja jest możliwa wyłącznie z oryginałem paragonu zakupu.